dott. Luigi Chiocchetti

Pubblichiamo la lettera di sostegno e apprezzamento del progetto "Leames" scritta da Luigi Chiocchetti, Consigliere Provinciale con carica di Presidente del gruppo provinciale e Capogruppo regionale dell'Union Autonomista Ladina, inviata alla Procuradora, prof.ssa Cristina Donei, in occasione della prima conferenza stampa di presentazione del progetto.

Immagine decorativa

"Trent, 1m de dezember del 2011

Stimèda Procuradora, cara Cristina.
Te scrive en cont de la conferenza stampa de prejentazion del projet "Leames: in rete con la tua valle".

Descheche te é jà dit a ousc, no podaré tor part ajache son empegnà a Trent te na sentèda del Consei provinzièl.
Aboncont ge tegne a te fèr ruèr mie sostegn e mia lauda per chesta scomenzadiva che vèrda ai joegn e a sia formazion desche patrimonie per la crescimonia de noscia comunanza e desche capital da envestir te la realisazion del ben comun.
Saon duc che l davegnir portarà endesfide semper più senestre, soraldut per comunità pìcole (tant a livel de numeres che de teritorie) desche la noscia.
Per poder ge fèr front e per seghitèr a esser e a crescer, cognon poder far cont su persones injegnèdes, bones de se adatèr ai tempes e ai mudamenc che ne vegn encontra semper più coran.
Persone che abie, se sà ben, ence coscienza de sia reijes e de sia identità, ma che soraldut sapie de poder meter a frut sia inteligenza, si talenc e sia formazion te la val da olache i vegn.
Per fèr chest ge vel ge dèr l met de se realisèr chiò te Fascia, ti ciampes che più ge pièsc e che più ge somea.
Ge vel enjignèr l teritorie, mudèr prospetiva, orir l’orisont a neva possibilitèdes.
Pode dir che l projet "Leames" pel esser la dreta responeta a chisc neves besegnes e spere che duc chi che vegn tocè dal projet i mete en ciamp dut l’empegn e dute le forze che ge vel per l portèr a compiment.

Coi miores augures de bon lurier a duc, Te sporje mie miores saluc.

Luigi Chiocchetti"