L Comun General

organo_politico

L Consei general del Comun general de Fascia l'é l'orghen de maor raprejentanza de la comunanza e l'é metù adum da la Procuradora e da etres 30 membres.

organo_politico

L Consei di ombolc l'é metù adum dai 7 Ombolc di Comuns de Fascia e l'é ret da la Procuradora.

organo_politico

L Consei de procura l'é metù adum da la Procuradora del Comun general, che la lo chiama ite e la lo rec, e da etres componenc nominé da la Procuradora, per no più che sie persones, che les pel vegnir cernudes ence al de fora del Consei general.

Elena Testor, 41 egn imprenditora da Ciampedel,  l'é la neva Procuradora del Comun general de Fascia. La é stata litèda ai 10 de mé del 2015 con 2535 stimes.

folder

L Comun general de Fascia, pervedù da l'art. 19 de la lege de reforma istituzionèla, l'é stat metù sù a na vida ofizièla co la L.P. n. 1 dai 10 de firé dai 2010 che l'à aproà ence sie statut.

Servijes e Ofizies

Chiò te pes veder l schem de l'organigram del Comun general de Fascia

I servijes del Comun General de Fascia i é spartii te set desvaliva "Unitèdes Organisatives"

Dotrei Unitèdes Organisatives les è spartises te ofizies

Chisc l'é i inomes del personal che, te chest moment, laora per l'ent.

Te chesta sezion vegn portà dant dotrei servijes che l Comun general de Fascia l ge sporc ai sentadins te sia senta.

L Comun General fèsc a saer

di Giovedì, 15 Giugno 2017
Immagine decorativa

Con deliberazione n. 55/2017 del 5.6.2017 il Consei de Procura ha modificato il contratto n. 507/A.P. del 17 novembre 2015 relativo ai servizi di ristorazione scolastica. In allegato il testo dell'avviso.


di Martedì, 30 Maggio 2017
Immagine decorativa

Il Servizio socio-assistenziale del Comun general de Fascia chiede la vostra collaborazione, invitandovi a compilare un questionario on-line che trovate a questo link: https://goo.gl/forms/96ZMyXHV5PD1hGWl1


di Lunedì, 08 Maggio 2017
Immagine decorativa

Anche quest'anno la spesa del servizio di mensa scolastica è detraibile dalla dichiarazione dei redditi. 

di Martedì, 04 Aprile 2017
Immagine decorativa

Fondo strategico territoriale - seconda classe di azioni: progetti di sviluppo locale

di Lunedì, 20 Marzo 2017
Immagine decorativa

I Servizi Socio-Assistenziali del C.G.F. hanno cambiato numero telefonico: 0462-764297.

Met vèrda

I dac, la informazions e i documenc che fèsc pèrt de chesta sezion, che à inom "Aministrazion Trasparenta", i vegn publiché aldò de chel che vegn stabilì coi òblighes de publicazion, trasparenza e sparpagnament di dac da man de la aministrazions publiches. Sie regolament organich l vegn stabilì aldò de la Lege dai 6 de november del 2012, n. 190, de la Lege regionèla dai 29 de otober del 2014 n. 10 e del Decret legislatif...

Te chesta sezion te pes troèr la neves, la informazions e la comunicazions che pel esser de ùtol per la jent e che mana fora l Comun general de Fascia.

Te chesta sezion se pel troèr i documenc e i formulères per poder portèr dant la domanes de contribut o per se emprevaler di servijes sporc dal Comun general de Fascia.

Arees Tematiches

I servijes linguistics e culturèi porta dant e se cruzia de la scomenzadives outes a la promozion e al sparpagnament del lengaz e de la cultura ladina.

T.M.L. - Tele Mendranzes Linguistiches, l’é l canal digitèl dedicà a la mendranzes linguistiches de la Provinzia de Trent. 

Aldò del Tìtol V° de la L.P. dai 7 de aost del 2006, n. 5, avisa la "lege provinzièla per la scola", l Comun general de Fascia l gestesc dotrei servijes en cont del "derit al studie".

Sezion aposta olache te pes troèr duta la neves en cont del servije per la assistenza sozièla che ge vegn sport a duc i sentadins che stèsc sul tegnir de la comunanza, per ge fèr front ai besegnes sozio-assistenzièi che pel aer la jent te sia vita, vegnan a esser n pont de referiment per duc i besegnes.

L Comun general de Fascia l gestesc i servijes per la regoeta, l trasport e la desgorta del refudam urban co la delega di set Comuns de la val.

area_tematica

L Comun general de Fascia l sostegn i joegn, sia potenzialitèdes e sie talenc tras l projet "Leames: in rete con la tua valle - en rei con tia val". 

L teritorie

L Comun general de Fascia l gestesc dotrei ativitèdes en cont del stravardament de l'ambient e de la manutenzion del teritorie.

 

 

Te chesta sezion te saprès i evenc, la scontrèdes e la manifestazions che vegn endrezà te Fascia.

Te chesta sezion te vegn portà dant i desvalives musees en esser te Fascia.

Te Fascia l'é sacotenc lesc de cult che te pes jir a veder e descorir te sia beleza.

La neves che vegn scrit te chesta sezion les vegn cà dal liber "Testimonianze di storia e d'arte nelle valli ladine", scrit da Eugen Trapp e publicà del 2006 da l'istitut ladin Micura de Rü.

 

 

 

L projet "Lurèr fascian" l vegn cà da na colaborazion nasciuda del 2013 anter l Comun general de Fascia, la sociazion di Artejegn e di boteghieres de Fascia, con chela de sparpagnèr fora l'identità ladina te Fascia ence delaìte del setor de l'economìa, con chela de spenjer i fascegn a se emprevaler di artejegn e di boteghieres dal post, a na vida da fèr cognoscer miec i servijes che aon a la leta sul teritorie, soraldut te...