Ti trovi in:

Home » Arees tematiches » I Studafech

Vigo di Fassa

L grop di Studafech de Vich l fèsc pèrt del grop di Studafech Volontères de la Provinzia Autonoma de Trent, metù adum da 223 gropes e 13 distrec con passa 5000 Studafech Volontères. 

Nosc grop l fèsc l fèsc pèrt del Distret de Fascia (Soraga; Vich, Poza, Mazin, Ciampedel e Cianacei). 

Il nostro parco mezzi è stato negli ultimi anni, quasi del tutto rinnovato. La nostra punta di diamante è l'autobotte da 9 posti. Un Mercedes Benz 13/28 Atego 4x4 con una cilindrata di 6374 cc e 280 Cavalli. Con una pompa da 2400 litri minuto a 10 bar media pressione o 250 litri minuto a 40 bar ad alta pressione e con una vasca di 2500 litri. Inoltre sul mezzo si trovano 37 manichette un gruppo elettrogeno da 11 kw, una torre fari con 4 fari da 1000 W, 4 Autorespiratori sovrapressione completi e vario materiale di primo intervento.

Nel nostro archivio i documenti più antichi risalgono al 1901 e sono: STATUTI per la Società Volontaria dei Pompieri in Vigo di Fassa; REGOLAMENTO per la Banda Musicale della Società dei...

Il fatto che non ci siano qui vicino comandi di vigili permanenti stipendiati (il più vicino è a Bolzano a 50 km) ci impone di essere particolarmente rapidi nelle partenze (circa 3 minuti giorno e notte) e preparati per gli interventi che siamo chiamati a compiere, pertanto ci addestriamo innanzitutto frequentando i corsi che svolge la Scuola Provinciale Antincendio dei volontari, della quale facciamo parte.

En jebia ai 27 de mèrz l'é stat chiamà ite la assemblea generèla per la litazions de nosc Comandant.

Te tia vita, da vèlch ora, nasc l besegn de poder fèr vèlch per i etres. E apontin te chest moment te vegn da pissèr, percheche te ès rejonà coi amisc che i é jà volontères, o percheche te é sozedù vèlch de particolèr, te sentes l besegn de didèr. Dapò per chest zachei se met ite te la Crousc Checena o Biencia, zachei doventa donator de sanch e se met ite te l’AVIS, etres amò vel doventèr Studafech, vèlch un se met ite tel Socors da mont, vèlch un l’é n bon tel setor de la musega e l doventa n musegant, duc aldò de sia carateritiches e gust, aldò de chel che ge sa più bel fèr. N’autra rejon che te podessa portèr a fèr chest vèrech l’é che te ves ge jir dò a la pedies de zachei: l père, l bèrba, l fra più gran l’é o l’é stat n volontadif, se rejona te cèsa, e te chel moment l joen l’enten che ence el l pel sporjer sie didament.

L 115 l'é l numer unich nazionèl da chiamèr per domanèr l socors de prescia di Studafech