Ti trovi in:

Home » Arees tematiches » I Studafech

Vigo di Fassa

L grop di Studafech de Vich l fèsc pèrt del grop di Studafech Volontères de la Provinzia Autonoma de Trent, metù adum da 223 gropes e 13 distrec con passa 5000 Studafech Volontères. 

Nosc grop l fèsc l fèsc pèrt del Distret de Fascia (Soraga; Vich, Poza, Mazin, Ciampedel e Cianacei). 

Il nostro parco mezzi è stato negli ultimi anni, quasi del tutto rinnovato. La nostra punta di diamante è l'autobotte da 9 posti. Un Mercedes Benz 13/28 Atego 4x4 con una cilindrata di 6374 cc e 280 Cavalli. Con una pompa da 2400 litri minuto a 10 bar media pressione o 250 litri minuto a 40 bar ad alta pressione e con una vasca di 2500 litri. Inoltre sul mezzo si trovano 37 manichette un gruppo elettrogeno da 11 kw, una torre fari con 4 fari da 1000 W, 4 Autorespiratori sovrapressione completi e vario materiale di primo intervento.

Nel nostro archivio i documenti più antichi risalgono al 1901 e sono: STATUTI per la Società Volontaria dei Pompieri in Vigo di Fassa; REGOLAMENTO per la Banda Musicale della Società dei...

Il fatto che non ci siano qui vicino comandi di vigili permanenti stipendiati (il più vicino è a Bolzano a 50 km) ci impone di essere particolarmente rapidi nelle partenze (circa 3 minuti giorno e notte) e preparati per gli interventi che siamo chiamati a compiere, pertanto ci addestriamo innanzitutto frequentando i corsi che svolge la Scuola Provinciale Antincendio dei volontari, della quale facciamo parte.

En jebia ai 27 de mèrz l é stat chiamà ite la assemblea generèla per la litazions de nosc Comandant.

Te tia vita, da vèlch ora, nasc l besegn de poder fèr vèlch per i etres. E apontin te chest moment te vegn da pissèr, percheche te ès rejonà coi amisc che i é jà volontères, o percheche te é sozedù vèlch de particolèr, te sentes l besegn de didèr. Dapò per chest zachei se met ite te la Crousc Checena o Biencia, zachei doventa donator de sanch e se met ite te l’AVIS, etres amò vel doventèr Studafech, vèlch un se met ite tel Socors da mont, vèlch un l’é n bon tel setor de la musega e l doventa n musegant, duc aldò de sia carateritiches e gust, aldò de chel che ge sa più bel fèr. N’autra rejon che te podessa portèr a fèr chest vèrech l’é che te ves ge jir dò a la pedies de zachei: l père, l bèrba, l fra più gran l’é o l’é stat n volontadif, se rejona te cèsa, e te chel moment l joen l’enten che ence el l pel sporjer sie didament.

L 115 l'é l numer unich nazionèl da chiamèr per domanèr l socors de prescia di Studafech